Iğdır Üniversitesi

EN

 

       Görev ve Sorumluluk

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bütün üniversitenin Bilgisayar teknolojisinden faydalanmak için birimlerin ihtiyaçlarına göre teknik ve donanım desteği vermekle görevlendirilmiştir. Iğdır Üniversitesi'nin tüm birimlerine işin niteliğine göre program yazılımları sağlamaktadır. Iğdır Üniversitesi'nin web sayfalarının dizaynına karar verir, tasarımlarını ve güncelleme işlemlerini yapar. Akademik ve İdari personele ait mail adreslerini ad.soyad@igdir.edu.tr kullanıcı adı olarak açar,şifre değişiklik işlemlerini yapar. Ayrılan personelin kullanıcı adını siler. Bilgisayar ve yazıcı tamiri, ağ ve internet kablosu çekilmesi, öğrenci laboratuarlarına destek verilmesi, çeşitli malzeme isteklerinin temini, sarf malzeme teslimi, virüs temizleme işlemi, bozulan internet ve ağ ayarlarının düzeltilmesi gibi işlemler yapılmakta olup, garanti kapsamında bulunan cihazların ilgili yetkili servislere gönderimi için yönlendirme işlemleri yapılmaktadır.

Birimlerin talepleri doğrultusunda alınacak bilgisayar ve çevre birimleri için teknik şartname düzenlemek ve onaylamaktadır. Üniversitemizin birimleri tarafından alınan bilgisayar ve sarf malzemelerin gerekli kontrolleri yapılmakta ve yeni alınan bilgisayarların işletim sistemi, ofis uygulamaları ve gerekli görülen programların kurulumları yapılmaktadır. Bunların dışında birimimiz Rektörlük ve Kampüs çalışma alanının içerisinde de gerekli görüldüğünde görev almaktadır.