Iğdır Üniversitesi

Üniversitemiz

EKPSS 2017 İLE ENGELLİ MEMUR YERLEŞTİRME SONUÇLARINA GÖRE ÜNİVERSİTEMİZİN ÇEŞİTLİ KADROLARINA YERLEŞMEYE HAK KAZANAN ADAY MEMURLAR HAKKINDA

    EKPSS 2017 sonuçlarına göre Üniversitemizde çeşitli kadrolara memur olarak yerleştirilmesi yapılan adayların atamasının yapılması için aşağıdaki belgelerle 26/09/2017 Salı günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına posta yoluyla veya şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Not: Posta yoluyla yapılacak başvurularda yaşanan gecikmelerden şahıslar sorumlu olacaktır.

İSTENEN BELGELER:

1- EKPSS sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı,

2- ÖSYM'ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,

3- Öğrenim belgesinin aslı ile birlikte Fotokopisi.

4- Nüfus cüzdanı Fotokopisi,

5- Adli Sicil Beyanı,

6- Askerlik Durum Belgesi ve Beyanı (Erkek adaylar için)

7- Engelli Sağlık Kurulu Raporu

8- Mal bildirim beyannamesi

9- Vesikalık Fotoğraf (6 adet, son 6 ay içinde çekilmiş)

10- Özel koşul belirtilen kadrolar için adayın özel koşulu taşıdığını belirtir belge (Bilgisayar Sertifikası vb.)

11- Başka kamu kuruluşlarında çalışıyor veya çalışmış ise Hizmet Belgesi.

12- Ortaöğretim döneminde Hazırlık Sınıfı öğrenimi var ise Diploma

13- Beyan Formu

14- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi

15- Başvuru Dilekçesi

16- Güvenlik Soruşturması

NOT : Güvenlik Soruşturması tamamlanmadan atama yapılmayacaktır.

 

Adres   : Iğdır Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı

Telefon: 0476 223 00 26

Fax       : 0476 223 00 27

İndir

paylaş