Üniversitemizin Konut Tahsis Yönergesinin (26/09/2019 tarih ve 30 sayılı Senato Kararı) 10. maddesi uyarınca Üniversitemizin genelinde görev yapmakta olan Akademik ünvanlı personellerin Konut talebine esas başvurularının en geç 15/01/2021 tarihi mesai bitimine kadar yazımız ekinde gönderilen yeni Ek-5 Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesidoldurularak, Konut Tahsis Komisyon Başkanlığı sekretarya görevini yapmakta olan İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına göndermeleri gerekmektedir. Ek-5 Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesi 2020 yılında yenilendiğinden dolayı, puanlamada değişiklikler meydana gelmiştir. Bu nedenle, daha önceden başvuruda bulunan personellerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacak olup, yeniden başvuruda bulunmaları gerekmektedir.Belirtilen süre içerisinde gönderilmeyen talepler değerlendirmeye alınmayacak olup, bu konudaki sorumluluk ilgili personel ve birimlerine ait olacaktır
Announcements
konut tahsis talep beyannamesi
Üniversitemizin Konut Tahsis Yönergesinin (26/09/2019 tarih ve 30 sayılı Senato Kararı) 10. maddesi uyarınca Üniversitemizin genelinde görev yapmakta olan Akademik ünvanlı personellerin Konut talebine esas başvurularının en geç 15/01/2021 tarihi mesai bitimine kadar yazımız ekinde gönderilen yeni Ek-5 Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesidoldurularak, Konut Tahsis Komisyon Başkanlığı sekretarya görevini yapmakta olan İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına göndermeleri gerekmektedir. Ek-5 Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesi 2020 yılında yenilendiğinden dolayı, puanlamada değişiklikler meydana gelmiştir. Bu nedenle, daha önceden başvuruda bulunan personellerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacak olup, yeniden başvuruda bulunmaları gerekmektedir.Belirtilen süre içerisinde gönderilmeyen talepler değerlendirmeye alınmayacak olup, bu konudaki sorumluluk ilgili personel ve birimlerine ait olacaktır