Üniversitemizin genelinde görev yapmakta olan Akademik ünvanlı personellerin lojman talebine ilişkin esas başvurularının en geç 24/01/2022 tarihi mesai bitimine kadar yazımız ekinde gönderilen Ek-5 Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesi doldurularak, Konut Tahsis Komisyon Başkanlığı sekretarya görevini yapmakta olan İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına göndermeleri gerekmektedir. Daha önceden başvuruda bulunan personellerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacak olup, yeniden başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Belirtilen süre içerisinde gönderilmeyen talepler değerlendirmeye alınmayacak olup, bu konudaki sorumluluk ilgili personel ve birimlerine ait olacaktır. Halen konut haklarından faydalanmakta olan personellerin herhangi bir başvuru yapmasına gerek duyulmamaktadır.

PDF
Dosyalar
Yazdır: