Iğdır'da Aşura Günü Anma Programı Düzenlendi

Üniversitemiz Rektör Vekili Prof. Dr. Haktan Sevinç, Hz. Hüseyin ve yârenlerinin Kerbela’da şehit edilişlerinin yıl dönümü vesilesiyle düzenlenen "Aşura Günü" anma programına katıldı.

​Iğdır'da Aşura Günü Anma Programı Düzenlendi
Üniversitemiz Rektör Vekili Prof. Dr. Haktan Sevinç, Hz. Hüseyin ve yârenlerinin Kerbela’da şehit edilişlerinin yıl dönümü vesilesiyle düzenlenen "Aşura Günü" anma programına katıldı.

Zübeyde Hanım Bulvarı’nda gerçekleştirilen geniş katılımlı anma programında Iğdır Valisi Mustafa Fırat Taşolar, Iğdır Milletvekili Cantürk Alagöz ve il protokolünün önde gelen isimleri yer aldı.

Kerbela’da yaşanan elim hadisenin, Hz. Hüseyin ve beraberindeki şehitlerin yâd edildiği programda, dualar okunarak günün anlam ve önemine binaen konuşmalar gerçekleştirildi.

Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verilirken Kerbela acısının İslam alemindeki ortak hüznü vurgulandı.

Anma programı, okunan mersiyeler ve edilen duaların ardından sona erdi.



Bu gönderiyi paylaş